Bağımlılıkla mücadele

Kütahya

Sağlık Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 05:53:00
Editör -
Okuma Süresi: 3 dk.
Google News

26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında bir açıklama yapan Kütahya Bağımlılık ile Mücadele ve Eğitim Derneği Genel Başkanı ve Uluslararası Uyuşturucu ile Mücadele Federasyonu YİK Üyesi Reşat Kara, bağımlılıkla mücadelede farkındalık ve iş birliğinin önemine dikkat çekti. Kara, "Uyuşturucu madde kullanımı, yalnızca bireyleri değil aileleri, gençlerimizi ve toplumun geleceğini de tehdit eden ciddi bir sorundur" dedi.

Kütahya Bağımlılık ile Mücadele ve Eğitim Derneği, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla toplumsal farkındalığı artırmak amacıyla yazılı bir açıklama yayımladı.

"Ortak Sorumluluğumuzdur"

Uyuşturucu bağımlılığının toplumun en büyük tehditlerinden biri olduğunu vurgulayan Dernek Başkanı Reşat Kara, koruyucu ve önleyici faaliyetlerin hayati önem taşıdığını belirtti. Kara açıklamasında, "Uyuşturucu madde kullanımı, yalnızca bireyleri değil aileleri, gençlerimizi ve toplumun geleceğini de tehdit eden ciddi bir sorundur. Bu nedenle, başta gençlerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızı bağımlılıkla mücadele konusunda bilinçlendirmek, koruyucu ve önleyici faaliyetleri artırmak ortak sorumluluğumuzdur" ifadelerini kullandı.

"Gençlerimizin Geleceğine Sahip Çıkacağız"

Sağlıklı bir toplum ve temiz bir gelecek için tüm dinamiklerle ortak hareket edeceklerinin altını çizen Kara, kararlılık mesajı vererek şöyle devam etti: "Kütahya Bağımlılık ile Mücadele ve Eğitim Derneği olarak; kamu kurumları, yerel yönetimler, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlarımızla iş birliği içerisinde sağlıklı nesiller yetiştirmek, uyuşturucudan uzak bir yaşam kültürünü yaygınlaştırmak ve gençlerimizin geleceğine sahip çıkmak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz."

"Birlikte Hareket Etmeye Davet Ediyoruz"

Başkan Kara, açıklamasını tüm Kütahya kamuoyuna yaptığı anlamlı bir çağrıyla tamamlayarak, "Bu anlamlı günde tüm vatandaşlarımızı uyuşturucuya karşı duyarlı olmaya, gençlerimizi korumaya ve sağlıklı bir toplum için birlikte hareket etmeye davet ediyoruz. ‘Güçlü Gençlik, Temiz Gelecek, Sağlıklı Kütahya’ hedefiyle mücadelemizi sürdüreceğiz" dedi.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.